Over de auteur.

 

Mijn naam is Shelby Corbitt. Ik ben nu 26 jaar met dezelfde man getrouwd. 

Wij  hebben 2 kinderen.  Onze oudste zoon is 25 jaar en mijn jongste zoon is 19 jaar.

Wij hebben 1 kleindochter die 7 jaar oud is. Wij zijn een normaal, liefhebbend christelijk gezin.

Ik ben tot het jaar 2000 een verpleegkundige geweest. Sinds die tijd ben ik aan het werk geweest om deze roeping die God mij gegeven heeft, te vervullen.

Mijn gezin en ik bezoeken een Pinksterkerk in Bradenton, Florida en ik ben volkomen toegewijd aan de roeping van God om 24 uur per dag tot zijn beschikking te zijn.

Wat Hij ook van mij vraagt, wat Hij ook wil dat ik voor Hem doe: Ik zal het doen.

Ik zoek Hem iedere morgen en vraag Zijn leiding en aanwijzingen voor die dag.

Ik heb God lief met mijn hele hart en ik wil niets anders dan altijd in Zijn tegenwoordigheid zijn. Ik heb pas mijn boek “ 2007 “ uitgegeven en ben nu bezig het te verspreiden op welke manier God mij ook leidt.

 

GELOOFSBELIJDENIS.

Ik geloof dat de Heilige Schrift die het Oude en het Nieuwe Testament bevat,

het geïnspireerde Woord van God en de enige autoriteit en leidraad voor ons leven is.

 

Ik geloof dat er EEN God is die eeuwig bestaat in DRIE personen:  God de Vader, 

God de Zoon  en God de Heilige Geest.

 

Ik geloof dat de mens, geschapen naar het beeld van God, ongehoorzaam werd en van zijn originele staat van gerechtigheid viel, waardoor hij de dood in zonde ontving.

 

Ik geloof dat Jezus Christus, de geïncarneerde, zondeloze Zoon van God, was gekruisigd en lichamelijk uit de doden is opgestaan, opdat degenen die Hem aannemen door het geloof, eeuwig leven zouden ontvangen. 

 

Ik geloof dat de inwoning van de Heilige Geest absoluut noodzakelijk is voor de redding van de verloren en zondige mens, en dat Zijn inwoning de christen in staat stelt een godvruchtig leven te leiden, zoals God dit in de Bijbel heeft geboden.

 

Ik geloof in de persoonlijke wederkomst van Jezus Christus, en dat Hij dan de levende en de doden zal oordelen.

 

Ik geloof in een letterlijke duivel die de tegenstander is van Jezus Christus en van alle christenen.

 

Ik geloof dat wij allen, wanneer wij de aarde verlaten, de eeuwigheid zullen doorbrengen in één van twee plaatsen. Een letterlijke hel voor allen die God hebben afgewezen en een letterlijke hemel voor allen die God hebben aangenomen.

 

Ik geloof dat het de verantwoordelijkheid van ieder mens op deze wereld is dat men oprechte liefde heeft voor God en voor elkaar en Jezus Christus aanvaardt als zijn persoonlijke Redder van zonden.

 

MIJN OPDRACHT

door  Shelby Corbitt

 

In 1988 ontving ik door middel van een droom een visioen van God. God liet mij  de opname van de Gemeente zien in relatie tot mijn eigen leven. Ook droeg God mij op een boek te schrijven. Hij vertelde mij dat ik na het schrijven van het boek 3 jaar zou krijgen om deze boodschap te verbreiden. Ik liet het boek uitgeven in 2004. Mijn zending begon dus zodra het boek was uitgegeven. Drie jaar vanaf 2004 is 2007. God liet mij zien dat ik de dag vóór de Opname met mijn gezin in ons zwembad zou zwemmen. Ik nam aan dat dit in de zomer zou zijn, dat is dus tussen 21 juni en 21 september. Dit  is de reden dat ik de tijd van de Opname heb geplaatst in de zomer van het jaar 2007.

 

MIJN  OPDRACHT  VAN  GOD  IS,  DAT  IK  ERVOOR  MOET  ZORGEN  DAT DEZE  WAARSCHUWING  IN  IEDER  HUIS  EN  IN  ELK  HUISHOUDEN BEKEND  WORDT  GEMAAKT.  Wat mensen doen met deze informatie is tussen hen en God. Ik ben niets dan een boodschapper. God zei mij dat ik deze profetie gratis met de mensen moest delen. God vertelde mij dat ik de tijd van de Opname in iedere media-bron die ik kon bereiken moest adverteren, zoals: kranten, maand- en weekbladen, aanplakbiljetten, radio en televisie, etc.  God zei dat ik dit visioen aan de wereld moest bekendmaken. God wil dat ik iedereen vertel dat Hij zal komen IN DE ZOMER VAN 2007!.

 

Amos 3:7 zegt: “Voorzeker. De Here  HERE doet geen ding, of  Hij openbaart Zijn raad aan Zijn knechten, de profeten”.

 

IK  BEN  NIET  DE  ENIGE  PERSOON  DIE  GOD  GEBRUIKT  OM  DEZE BOODSCHAP  TE  VERSPREIDEN,  IK  BEN  SLECHTS  EEN  VAN  DE BOODSCHAPPERS. GOD  HEEFT  OVERAL  MENSEN  DIE  HIJ  DEZELFDE OPDRACHT  GEEFT.

 

God vertelt u nauwkeurig wanneer Hij komt, evenals Hij dat deed in Noachs tijd. Hij zei tegen Noach:  “Ik zal het 7 dagen doen regenen”.  De mensen kregen een bepaalde tijd om zich voor te bereiden voor de zondvloed. Zij kozen er allen voor om de boodschap  NIET  TE  GELOVEN  behalve Noach en zijn gezin.  WEES  NIET  ZO DWAAS  ALS  ZIJ  WAREN!  Als u Jezus toebehoort komt Hij ook u halen.

Ik heb mijzelf en mijn gezin voorbereid voor deze komst van Jezus. Ik heb de opdracht van God aanvaard om deze boodschap te brengen aan iedereen die wil geloven. Ik voel mij zeer vereerd dat God ook mij heeft uitgekozen voor Zijn spectaculaire boodschap. Ik wil een sterke, luide, krachtige stem zijn die God kan gebruiken om tot de mensen te spreken in deze laatste dagen.

Ik wil vóór de Opname dit land en deze wereld overdekken met de boodschap dat Jezus komt in 2007.  Niemand zal het excuus hebben dat hij niet heeft geweten. 

God is geen onnozele sukkel.  God is liefde, genadig en barmhartig. Hij waarschuwt u dat u gereed moet staan, en in het bijzonder bereid moet zijn voor Zijn komst. Recht dus uw rug en sta klaar. Als u niet bereid bent dan is het uw eigen schuld en niet Gods schuld. Iedereen die geïnteresseerd is in deze trip wordt verwelkomd en uitgenodigd om mee te gaan.

 

 

We krijgen allemaal eenzelfde invitatie.  Het is uw keuze.  God zal niemand onder druk zetten.  Onthoud dat God alleen Zijn kinderen opneemt.  Jezus is uw ticket. 

Als u Jezus aanvaardt als uw Heer en Redder dan bent u ervan verzekert dat uw

plaats in de Opname is gereserveerd. Iedereen die Jezus heeft aangenomen als zijn Redder zal opgenomen worden uit deze wereld naar een veilige plaats gedurende de ZOMER VAN 2007.  Allen die op de aarde achterblijven zullen door de vreselijke, wereldwijde vernietiging moeten gaan en het verschrikkelijke lijden moeten ondergaan dat alle mensen op aarde zal treffen.

De opname van de Gemeente van Jezus Christus is een wonderbare, heerlijke, geweldige gebeurtenis  -  niet iets om voor te vrezen.  Wij gaan niet sterven, God zal ons gewoon,  in een split-seconde van de aarde naar de hemel transporteren.  De ene seconde zijn we op de aarde en de volgende seconde in de hemel !!!

God is in controle.  Hij heerst. Hij zal Zijn kinderen niet laten lijden. Geloof in Hem en geef Hem de gelegenheid voor u te zorgen.  God houdt van u. Bereid uzelf  en uw gezin voor op de trip. Het wordt geweldig heerlijk!

 

WAT BETEKEND HET ?

 

Klaar zijn voor de Opname betekent dat u God in uw hart heeft en uw leeft volgens de Bijbel. Als u Jezus nog niet heeft aanvaard als uw Heer en Redder dan heeft u God nog niet in uw hart en ben u NIET gereed voor de Opname, en dat is  noodzakelijk als u veilig wilt zijn.

Er is slechts ÉÉN  WEG naar de hemel en ÉÉN  DEUR naar God en dat is JEZUS  CHRISTUS. Als u Jezus afwijst, of denkt Hem niet nodig te hebben om gemeenschap met God te hebben, dan vergist u zich, Jezus Christus stierf voor uw zonden en maakt het mogelijk voor u om tot God te komen. Zonder Jezus zal God u niet horen wanneer u bidt. Zonder Jezus kunt u niet in de hemel komen. Zonder Jezus bent u niet gereed voor de Opname. Veel mensen zijn in verwarring over wat zij moeten doen om in de hemel te komen. U kunt uw plaats in de hemel niet kopen of verdienen.

De ENIGE manier om in de hemel te komen is door geloof  Jezus Christus aan te nemen als uw Redder en Verlosser. Veel mensen geloven dat zij naar de hemel gaan omdat zij niet veel slechte dingen doen. Andere mensen denken dat zij naar de hemel gaan omdat zij goede, oppassende burgers zijn. Weer anderen denken dat zij naar de hemel gaan omdat zij geloven dat er een god bestaat. Sommigen hebben mij verteld, dat zij in God geloven en geloven dat Jezus een goed mens was, iemand de buitengewoon menslievend was. Zij geloven echter niet dat zij Jezus nodig hebben om in staat te zijn een relatie met God te hebben, met Hem te spreken en naar de hemel te gaan.

Er zijn er die geloven dat zij naar de hemel gaan omdat zij nu en dan óf regelmatig naar de kerk gaan. Ook zijn er die denken dat zij naar de hemel gaan omdat zij een bepaalde religie aanhangen.

Het maakt echter voor God niets uit hoe dikwijls u naar de kerk gaat, naar welke kerk u gaat of welke religieuze denominatie u aanhangt, zolang Jezus Christus maar centraal staat in die denominatie. Als Jezus niet het fundament is waarop uw gemeente is gebouwd, dan bezoekt u allen maar een sociale club. U kunt geen gemeenschap hebben met de enige, ware God, tenzij u tot Hem komt in de Naam van Jezus.  U kunt de hele dag tegen uw god praten, u kunt tegen een boom praten, tegen de lucht, de zon, een beeld of tegen een kruis praten. Maar het feit dat u tegen iets praat wil niet zeggen dat het u kan horen.  U kunt tegen die dingen praten zoveel als u wilt maar u zult geen reactie krijgen, omdat ze GEEN  MACHT hebben om gebed te horen of te beantwoorden.

Ik weet niet hoe het met u staat, maar als ik een probleem heb en ik heb hulp nodig dan wil ik met iemand spreken die de macht heeft om mij werkelijk te helpen. Jezus Christus leeft en Hij is almachtig.

 

TENZIJ  U  JEZUS  AANNEEMT  ALS  UW  REDDER  EN  VERLOSSER  EN  TOT  GOD KOMT  IN JEZUS ‘  NAAM  ZAL  GOD  U  NIET  HOREN  ALS  U  TEGEN  HEM  SPREEKT.  GOD  ZAL  UW  GEBEDEN  NIET  HOREN  OF VERHOREN.  Zonder  Jezus  komt  u  niet  in  de  hemel.  zonder Jezus  wordt  u ACHTERGELATEN  BIJ  DE  OPNAME.  JEZUS  IS  UW  VERBINDING  MET  GOD.  ZONDER JEZUS  BENT  U  NIET  AAN  HET  SPREKEN  TEGEN  DE  ENIGE,  WARE  GOD !!!

Johannes 14:6.  Jezus zei tot hem:  Ik ben de weg en de waarheid en het leven; niemand komt tot de Vader dan door Mij”.

 

Jezus is de Zoon van God.  Hij stierf aan het kruis voor uw zonden. 

Hij heeft geleden en Zijn bloed gestort opdat u niet hoefde te lijden voor uw zonden. Jezus stond op uit de dood en woont nu in de hemel, waar Hij zit  aan de rechterhand van God Zijn Vader. Jezus is het bloedoffer dat wij nodig hebben voor de reiniging van onze zonden, zodat wij in de tegenwoordigheid van God kunnen komen. Als wij het bloed van Jezus niet in ons leven ontvangen om ons schoon te wassen, dan zijn wij te zondig om in Gods tegenwoordigheid te kunnen komen.  Als wij niet in Gods tegenwoordigheid kunnen komen, kunnen wij geen relatie met Hem hebben.

Hij zal niet naar ons luisteren als wij tegen Hem praten en wij zullen niet in staat zijn om Hem te horen wanneer hij spreekt. Jezus maakt het mogelijk voor ons om omgang met God te hebben.  Alles wat u nodig hebt is GELOOF in Jezus.

Johannes 3:15:  “ ... opdat een ieder die in Hem gelooft eeuwig leven zal hebben “.

Romeinen 10:9 en 10:  “ Want indien gij met uw mond belijdt, dat Jezus Heer is en met uw hart gelooft dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult gij behouden worden.  Want met het hart gelooft men tot gerechtigheid en met de mond belijdt men tot behoudenis “.

Alleen maar geloven dat er een God is, is niet goed genoeg !  De Bijbel zegt dat zelfs satan en de demonen weten dat er een God is. U moet weten dat er één Ware God is en dat Jezus Zijn bloed heeft geofferd op het kruis voor uw zonden opdat u een relatie kan hebben met de Enige Ware God. U moet geloven dat Jezus de Deur is naar God.  Jezus is Degene die u redt van de eeuwige dood en de hel. Ook moet u veranderingen aanbrengen in uw dagelijks leven en u voornemen om elke dag volgens de Bijbel te leven, want Gods instructies voor uw leven zijn in de Bijbel te vinden. De Bijbel vertelt u hoe u uw dagelijks leven moet leiden.  WIJ  WORDEN  DOOR  GOD  GERECHTVAARDIGD  ALS  WIJ  IN  HEM  GELOVEN EN JEZUS CHRISTUS  AANVAARDEN ALS ONZE VERLOSSER.

Hoe aanvaard je Jezus als je Redder ?  God heeft het heel gemakkelijk voor ons gemaakt.  U hoeft uw zonden niet aan een priester te belijden om gered te worden.  De priester en de kerk redden u niet.  Alleen Jezus Christus redt u.  Bid alleen dit gebed met mij. Waar u ook bent en meen het met heel uw hart.

“ Jezus, kom in mijn hart.  Vergeef mij, reinig mij en red mij van al mijn zonden, Ik geef mijn leven aan U. Ik wil mijn leven volgens de Bijbel leven.  Ik geloof dat U stierf aan het kruis voor al mijn zonden, dat U opstond uit de dood en nu leeft in de hemel, en aan de rechterhand van God zit. Dank U dat U mij een nieuw leven geeft.  Mijn oude leven is nu uitgewist.  Dank U dat U mijn naam in het Boek van het Lam hebt geschreven.  AMEN.

Niet deze belijdenis is uw redding, noch de doop door onderdompeling in het water. Wat u redt is het feit dat u deze belijdenis GELOOFT en dat u GELOOFT dat Jezus werd gezonden als het offer voor uw zonden.  Aanvaard Jezus als uw Verlosser en Redder omdat u Hem lief hebt en dankbaar bent dat Hij Zijn bloed en Zijn leven gaf voor uw zonden. Neem Hem niet alleen aan om aan de hel en de grote verdrukking te ontsnappen.

Als u dit gebed werkelijk gemeend hebt, met heel uw hart dan zijn uw zonden u nu vergeven en bent u een kind van God. U heeft zojuist Jezus Christus aangenomen als uw Heer en Verlosser.  U  BENT  KLAAR  VOOR  DE  OPNAME,  U BENT NU  GEREED  OM  NAAR  DE  HEMEL  TE  GAAN  IN  2007 !

 

 

Begin uw Bijbel te lezen en ontdek nu hoe God wil dat u leeft.

!!!!  DIT  IS  EEN  WAARSCHUWING  VAN  GOD  VOOR  DE  WERELD  !!!!

God heeft de mensen in de wereld altijd van te voren gewaarschuwd voordat Hij iets deed en Hij zal dit altijd doen.  God is gisteren,  vandaag en voor altijd  Dezelfde. Geen waarschuwing uit te zenden zou volkomen tegen Zijn liefdevolle, genadige en barmhartige natuur ingaan.  Neem deze boodschap dus aan.

God heeft mij op specifieke wijze verteld dat de Opname in het jaar 2007 zal plaatsvinden. Hij toonde mij dat ik op de dag vòòr de Opname met mijn gezin aan

het zwemmen zal zijn in het zwembad.

 Ik maak hieruit op dat dit betekent in de zomer.     

Daarom is de profetische boodschap dat de Opname van de Gemeente

 (Gods kinderen) zal plaats vinden tijdens de ZOMER van 2007. Dit zou elke dag kunnen gebeuren vanaf  21 juni tot 21 september.  Dit betekent dat Jezus Christus aan de oosterse hemel zal verschijnen om al Zijn kinderen naar de Hemel te roepen, waarbij Hij alle zondaars en ongelovigen achter zal laten  -  dit is nog niet het einde van de wereld  -  maar het zal het begin zijn van een vreselijke verdrukking voor hen die achterblijven.

1  Thessalonicenzen  4: 15 - 18:  “ Want dit zeggen wij u met een woord des Heren:  want wij, levenden, die achterblijven tot de komst des Heren, zullen in geen geval de ontslapenen voorgaan, want de Here Zelf zal op een teken, bij het roepen van een aartsengel, en bij het geklank ener bazuin Gods, neerdalen van de hemel, en zij die in Christus gestorven zijn, zullen het eerst opstaan; daarna zullen wij, levenden die achterbleven, samen met hen, op de wolken in een oogwenk weggevoerd worden, de Here tegemoet in de lucht, en zo zullen wij altijd met de Here wezen.

Vertroost elkander dan met deze woorden”.

Terwijl wij, christenen, de wederkomst van Jezus Christus verwachten, kijkt de rest van de wereld uit naar de komst van degene die zij aanbidden. 2007 zal niet alleen het jaar zijn dat de christenen weggenomen worden van de aarde, 2007 zal ook het jaar zijn waarin de antichrist zich zal openbaren en een belangrijk politiek ambt zal bekleden, waarschijnlijk in Europa.  Hij zal zich in het begin voordoen als een goed en hulpvaardig persoon om de bijval en bewondering van het publiek te winnen.

 Hij zal vrede verkondigen en werkelijk vredesovereenkomsten met Israël tekenen en beloften van vrede verkondigen.  De mensen zullen hem volgen en aanhangen.  Zij zullen hem vertrouwen.  Zij zullen denken dat hij al de antwoorden en oplossingen zal hebben waarnaar zij hebben gezocht. Hij zal de mensen ervan overtuigen dat al het kwaad dat hij doet volgens Gods wil is.  LUISTER  GOED !!  Hij is niet goed.

 Hij hoort niets van God.  Hij is een leugenaar en bedrieger.  Hij is een moordenaar.  Hij geniet van dood en vernietiging.  Hij wil ervoor zorgen dat al de mensen die bij de Opname achterbleven, door een ongelooflijke hel en foltering zullen gaan.

U zult niet graag achterblijven om dat mee te maken. Dat is de reden dat God Zijn kinderen veilig zal thuisbrengen voordat de vreselijke verdrukking zal plaatsvinden.

God is in controle:  Hij beheerst deze wereld en het gehele universum. 

God heeft reeds in de eeuwigheid  vòòr Hij deze wereld schiep, de tijden vastgesteld van bepaalde gebeurtenissen.

 

Het jaar 2007 is de vastgestelde tijd van de Opname en de openbaring van de antichrist.   De Opname van de  Gemeente  (de kerk) is  EEN  DAAD  VAN  GOD  die u niet kunt stoppen of beheersen. God is het begin en het einde van alle dingen. Hij had het eerste Woord en Hij zal het laatste Woord hebben.

                                     !!!!   GOD  HEEFT  GESPROKEN  !!!!

Mensen hebben gezegd:  “ God heeft mij niet verteld dat Hij komt in 2007”.  Ja, Hij verteld u nu dat het in het jaar 2007 gebeurt. Hij zegt het u door mijn stem.  Het hangt van u af of u het wilt aanvaarden door het geloof of het afwijst.  God doet niets voordat Hij het eerst uitspreekt en het aan iemand openbaart.  Hij spreekt het uit en dan doet Hij het.  Hij verkondigt het Zelf of Hij laat het iemand anders verkondigen.

Amos 3:7:  “Voorzeker, de Here, HERE doet geen ding, of Hij openbaart Zijn raad aan Zijn knechten, de profeten “.

God openbaart Zijn geheimen aan ons en geeft ons voldoende informatie en instructies, opdat wij ons kunnen voorbereiden.

Mattheus 24:36  zegt:  “ Doch van die dag en van dat uur weet niemand, ook de engelen der hemelen niet, ook de Zoon niet, maar de Vader alleen “.

Alleen God weet de bepaalde dag en het bepaalde uur.  God heeft de wereld altijd gewaarschuwd voor datgene wat komende is, opdat wij ons kunnen voorbereiden, God heeft mij het jaar en het seizoen gegeven om dit met de wereld te delen.  Ik weet de dag noch het uur en niemand weet dat.  Zelfs als er een dag en een uur was gegeven, zou het niet waar zijn voor iedereen, omdat het over de hele wereld niet op dezelfde dag en hetzelfde uur zou zijn. Christenen over heel de wereld zullen op precies dezelfde tijd opgenomen worden.  Alleen God weet de door Hem vastgestelde dag, het uur en de minuut waarop de Opname zal plaatsvinden. God is zo liefdevol en genadig dat Hij tot de allerlaatste seconde wil wachten om nog iedereen een laatste kans te geven om zich te bekeren.  God wil niet dat ook maar iemand zó zal lijden.  Hij houdt evenveel van de zondaren als van de gelovigen.  Hij gaf Zijn Zoon Jezus voor zondaren.  God houdt van iedereen.  Daarom stuurt Hij de wereld deze waarschuwing.  Hoewel Hij iedereen liefheeft zal Hij zonde niet tolereren.  Een zondige levensstijl heeft gevolgen. Iedereen wordt gewaarschuwd, zodat niemand het excuus zal hebben dat hij/zij het niet wist.

Waarom komt Jezus op deze tijd? Zoals ik reeds eerder zei: Voordat God deze wereld

en dit universum had geschapen, had Hij bepaalde tijden vastgesteld waarin bepaalde gebeurtenissen zich zouden voordoen. Hij heeft ons verteld wat voor ons noodzakelijk

was om te weten. De details van de  LAATSTE  DAGEN  heeft Hij geheim gehouden TOT  DEZE  TIJD  WAARIN  WIJ  LEVEN.

Daniël  12:4: “ Houd de woorden verborgen en verzegel het boek tot de eindtijd “.

God heeft gewacht met de openbaring van het jaar en het seizoen tot op de eindtijd, en dat is nu.  God stuurt Zijn waarschuwing naar de wereld.  Evenals in de dagen van Noach  IS  DE  VERNIETIGING  OPHANDEN  -  STA  DUS  KLAAR.  De Bijbel zegt dat wij Jezus komst kunnen verwachten, net zoals Hij de mensen in de dagen van Noach waarschuwde.

Mattheus 24:37:  “ Want zoals het was in de dagen van Noach, zo zal de komst van de Zoon des mensen zijn “.

God openbaarde Zijn plannen aan Noach en Noach gaf het door aan iedereen die wilde luisteren.  Jezus zal komen en zal ons redden door ons op tijd te waarschuwen zoals mensen werden gewaarschuwd in Noach’s tijd.

 

God besluipt de mensen niet om te proberen ze te betrappen op hun zonden.  Hij is een liefdevolle, barmhartige en genadige Vader die wil dat wij allen juist leven en naar de hemel gaan. God wil niet dat wij door deze tribulatie-periode heengaan die over de wereld zal komen. Het is uw keuze.  Hij wil u niet dwingen om het goede te doen.

Genesis  7:4: “ Over nog zeven dagen, zal Ik het op de aarde veertig dagen en veertig nachten doen regenen “.

God vertelde Noach precies wat Hij van plan was te doen, en precies wanneer hij het zou doen. God liet Noach ook een plaats bereiden waar ze veilig zouden zijn terwijl op aarde de grote verdelging plaatsvond.  Het bedroevende was dat niemand Noach geloofde en dat allen werden vernietigd, behalve Noach en zijn gezin.  Wees niet dwaas door het lachend van u af te schudden, zoals de ongelovige deden in de dagen van Noach.  Bereid uzelf en uw gezin voor de Opname.  De hemel is de veilige plaats die God heeft bereid voor Zijn kinderen met het doel dat wij niet door de grote verdrukking behoeven te gaan. Jezus aanvaarden als uw Redder is de enige uitweg.

Wacht niet met Jezus aan te nemen als uw Redder tot 2007.  U weet immers niet welke dag uw laatste dag op aarde zal zijn.  Het kan vandaag zijn.  Het feit dat de Opname plaats zal vinden in 2007, betekent nog niet dat er voor die tijd geen mensen zullen sterven.  Neem Jezus nu aan als uw Verlosser.  NU,  VANDAAG,  IS DE DAG VAN  UW  VERLOSSING.

ELLENDE  EN  VERNIELING  KOMEN  OVER  DEZE  WERELD  EN  OVER  HEN  DIE  Jezus  niet hebben  aanvaard  als  hun  Heer  en redder.   Alleen god  kan  u helpen  en  hij  alleen zal zorgen  voor  hen  die  hem  liefhebben  en  hun leven  aan  hem  hebben  gegeven.  De  enige  weg  om  aan  deze  martelingen  te  ontkomen  is  jezus  christus  te  aanvaarden  en  klaar  te zijn  voor  de  opname !!!

jezus  is  uw  enige  antwoord !! 

Ik heb een boek geschreven dat ik u graag wil zenden.  Het zal u helpen in uw wandel met Jezus Christus en in toekomstige situaties waarvoor u zich moet voor bereiden.

God wil niemand achterlaten. Hij geeft ons een vrije wil.  Als u slechte keuzen maakt zult u de gevolgen moeten dragen. God houdt zoveel van u.  Hij wil zo graag dat u Hem uw wederliefde toont door te leven op de manier waarvan Hij zegt dat het de juiste manier van leven is.  Hij zal u niet dwingen om Zijn weg te gaan.  U moet zelf voor Hem kiezen.

 

 

 

Februari  2007

 

Deze maand wil ik de dingen die ik reeds lange tijd heb gezegd nog eens bevestigen en grondig met u doorwerken. Om de een of  andere reden zijn er zovelen onder u tot wie het nog steeds niet helemaal doordringt.  Jezus zal zijn kinderen komen halen in niet meer dan een paar maanden.  Ik heb deze laatste maand duizenden emails ontvangen van mensen die mij vertellen dat ze christenen zijn en gereed staan voor de Opname.  Toch gaan ze door met hun zondige, goddeloze levenswandel.  Ik heb familie leden, tantes, ooms neven en nichten die mij vertellen dat zij gereed zijn.  Zij gaan zelfs naar de kerk, maar hebben nog altijd sex met mensen met wie zij niet getrouwd zijn, en hebben kinderen met hen.  Zij vloeken en misbruiken Gods naam, drinken, hebben feestjes en gebruiken drugs, Wat is er toch mis met iedereen ?  Deze dingen  MISHAGEN  GOD.  Waarom zijn er zoveel mensen die blijven zondigen en denken dat het allemaal kan, dat het OK is?  Zijn we werkelijk zo misleid?  Als u elke dag de Bijbel leest, minstens zo’n twee hoofdstukken, dan zult u vroeger of later lezen wat zonde is in Gods ogen.  Als de Bijbel zegt dat wij moeten stoppen met zondigen of dat het doen van bepaalde dingen de reden zal zijn dat wij het Koninkrijk van God NIET zullen zien, dan moeten we onmiddellijk veranderingen aanbrengen in ons leven en ons richten naar het Woord en de Wil van God.  HIJ  IS  ONZE  UITEINDELIJKE  RECHTER. 

U kunt niet zeggen:  “ Och, iedereen doet het, ik geloof niet dat Hij ons allemaal naar de hel zal sturen “.  Of:  “ Ik denk dat God dat schreef voor de mensen in de oudtijd , maar niet voor ons in deze moderne tijd “. Als het in de Bijbel staat, dan schreef God het voor vandaag, voor ons.  God verandert NOOIT. 

Hij is Dezelfde, gisteren, vandaag en morgen.  U moet uzelf gereedmaken voor DE  OPNAME !  Dat betekent, dat als er zonde in uw leven is, u  BEROUW  moet hebben, om vergeving moet vragen en ermee moet stoppen,  ALS  U  HET  SOORT  VAN  LEVEN  LEIDT  DAT TEGEN  HET  WOORD   VAN  GOD  INGAAT   DAN  BENT  U  NIET  GEREED   VOOR  DE  OPNAME  EN  ZULT U  NIET  MET ONS  MEE GAAN  WANNEER WIJ  GAAN,  U  WORDT  ACHTERGELATEN.

Het maakt geen verschil of u naar de kerk gaat, uw geld geeft; het maakt niet uit of uw voorganger het doet en vertelt dat het  O.K. is.  U moet de Bijbel zelf lezen en veranderingen in uw leven aanbrengen zodat u volgens de Bijbel gaat leven.  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de waarheid te ontdekken en dan de waarheid te volgen.  De Bijbel is het Woord van God en uw leidraad voor het leven.

 

Efeziers 5:3-5 zegt:  “ Maar van hoererij en allerlei onreinheid of hebzucht mag onder u zelfs geen sprake zijn, zoals het heiligen betaamt; en even min van onwelvoeglijkheid  en zotte of losse taal, die geen pas geven, doch veeleer van dankzegging.  Want hiervan moet gij doordrongen zijn, dat in geen geval een hoereerder, onreine of geldgierige, dat is een afgodendienaar, erfdeel heeft in het Koninkrijk van Christus en God “.

 

 

1 Corinthiers 6:9 en 10:  “ Of weet gij niet dat onrechtvaardigen  het Koninkrijk Gods niet beërven zullen?  Dwaalt niet !  Hoereerders, afgodendienaars, overspelers, schandjongens, knapenschenders., dieven, geldgierigen, dronkaards, lasteraars of oplichters, zullen het Koninkrijk Gods niet beërven “.

 

Openbaring  21:8 zegt: ‘’ Maar de lafhartigen, de ongelovigen, de verfoeilijken, de moordenaars, de hoereerders, de tovenaars, de afgodendienaars en alle leugenaars - hun deel is in de poel, die brandt van vuur en zwavel: dit is de tweede dood ‘’.

 

In Exodus 20: 1-17 staan de 10 geboden.

 

Mensen hebben mij een brief geschreven waarin zij mij vertelden over al de goede daden die zij in hun leven doen; zij hebben echter geen relatie met Jezus Christus.

Jezus komt voor een “ heilig volk “ :  mensen die Jezus Christus hebben geaccepteerd als hun Redder en die hun leven zo volmaakt leven als mogelijk is voor hen. Zolang wij niet in de hemel zijn kunnen wij niet geheel volmaakt zijn.  Maar wij moeten proberen zo dicht mogelijk de richtlijnen van de Bijbel te volgen.1 Petrus 1:15 en 16 zegt: “ Maar gelijk Hij, die u geroepen heeft, heilig is, wordt (zo) ook gijzelf heilig in al uw wandel; er staat immers geschreven: weest heilig, want Ik ben heilig “.

Als wij weten dat iets wat wij doen verkeerd is, omdat wij dat in de Bijbel hebben gelezen, dan is het onze verantwoordelijkheid voor God om ermee te stoppen.  STOP  MET  SEX TE  HEBBEN  MET  MENSEN  MET WIE  U  NIET  GETROUWD BENT  EN  MET  WIE  U  KINDEREN  HEBT.  STOP MET  VLOEKEN  EN  DRINKEN  EN  VECHTEN  EN  RUZIE  MAKEN  ONDER  ELKAAR.

 

Wees gereed voor de OPNAME !!  Vraag Jezus Christus of Hij u uw zonden wil vergeven en houd dan op met zondigen !!  Zeg niet langer dat u het niet kunt of dat het te moeilijk is.  God wil u de kracht geven die u nodig hebt.  Hij heeft u lief en Hij wil u helpen, maar u moet proberen te leven zoals de Bijbel het ons zegt en niet toestaan dat iemand u beïnvloedt om tegen Gods Woord in te gaan. God zal u niet dwingen om de juiste besluiten te nemen.  Hij zal u niet verhinderen om te zondigen.

Hij geeft ons een vrije wil om zelf deze besluiten te nemen.

 

Bid elke dag en vraag Gods advies en leiding voor ieder besluit dat u dagelijks moet nemen.  Lees uw Bijbel iedere dag.  Als u wilt bidden en uw bijbel wilt lezen zult u waarschijnlijk zelf zien of u een Godvrezend leven leidt of niet.  God zal u helpen en tot u spreken.  Alles wat u moet doen is afstand nemen van de zonde en van zondige mensen en op uw knieën te vallen en God om hulp vragen. U bent niet in staat om de stem van God te horen als u emotioneel bent.  U bent niet in staat om Gods stem te horen wanneer u aldoor bezorgd, boos, bevreesd, depressief, verward of ontredderd bent. De vreugde van de Here is uw kracht.  U kunt de stem van God niet horen als u toegeeft aan de lust van het vlees en high of dronken wordt.  Beheers uw negatieve emoties, verfris uw geest en breng orde in uw leven.  Vertrouw op God en rust in Hem   Laten wij deze maand ons uiterste best doen om een leven te leiden dat heilig, puur en goed is en aannemelijk voor God.  Er zijn slechts 4 zondagen in februari.  Neem uw echtgenoot (genote) en kinderen mee naar de kerk.  Zelfs als zij weigeren om te gaan, ga dan toch zelf ! Iemand moet zijn/haar stand innemen en de juiste weg gaan.  Als u dit doet zullen anderen u waarschijnlijk volgen.  God zegene u !!

 


http://home.wanadoo.nl/henryv/index.htm

NAAR HOOFDPAGINA

Het url van Shelby Corbitt site is: http://www.2007rapture.com/
Het url van deze pagina is: http://home.wanadoo.nl/henryv/visioencorbitt.htm